University!!!

I got into the university in Halmstad to study Art! So frikking happy :D

Kommentarer
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom

Hej!

Jag tänkte bara tipsa om att det just nu pågår flera tävlingar med fina priser bla underkläder för 300 kr, en fin barntavla eller mitt egen designade armbande och även en dagens blogg tävling på min blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 300-600 unika läsare/dag så passa på att gå in och anmäl er:)



Annars kanske du vill göra ett bloglovinbyte?;)

kram



2011-07-15 @ 20:49:03
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Fatma - Fatmas.blogg.se

Ville tipsa om att det är en bloggdesign utlottning på bloggen just nu - helt gratis :) Kolla gärna in om du är intresserad av den!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0