10 sanningar om mig

1. Jag drömmer nästan varje natt. Ofta mardrömmar tyvärr.

2. Jag kan inte hålla liv i blommor. En gång dödade jag en kaktus på bara en vecka..

3. Jag har lärt mig att alltid förvänta mig alltid det värsta. Då slipper jag bli lika besviken.

4. Jag blir lätt "inne" i filmer och blir då sjukt lättskrämd och hoppar högt för minsta lilla sak.

5. Jag har väldigt störd humor, älskar skämt som är diskriminerande och elaka och jag gillar att slänga ur mig sjuka saker som får folk att undra hur det egentligen står till i min skalle.

6. Jag har svårt att ta åt mig av komplimanger och fattar inte varför jag får dom, men blir ändå alltid väldigt glad!

7. Jag dricker alltid saker direkt ut förpackningarna hemma, mjölk, juice etc. Mamma gillar't inte!

8. Jag är sämst på att stänga lock på olika saker, hudkrämer, shampoon, juicepaket etc. sätter bara på locket lite lätt igen, vilket ofta leder till spill när nästa person ska ta förpackningen. Vet inte varför jag aldrig kan stänga dom, lat antar jag...

9. Jag är otroligt utåtriktad, skäms sällan och är nästan aldrig blyg. Vem som helst kan komma fram och prata med mig om vad som helst utan att jag blir obekväm.

10. Jag är otroligt hård mot mig själv. Inget som jag visar, men jag kommer nog aldrig tycka att jag är tillräckligt bra eller duglig för något.

Kommentarer
Postat av: Krystal

sv: man kan köpa det på de flesta salonger... annars finns det en bra affär i sthlm nära centralstationen som säljer det för endast 99kr :O billigt!

2010-03-23 @ 14:01:03
URL: http://stardustbaby.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

jag älskar också att dricka direkt ur förpackningar, det är bara så jävla mycket godare då?

2010-03-23 @ 14:41:35
URL: http://www.frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Bitterfittan

thanks (: får hoppas att jag trivs på devote. vad hittar du på idag sötnos?

2010-03-23 @ 17:00:17
URL: http://www.frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Andreas Törnqvist

1. Du får ta användning av min drömfångare!

2. Bah, jag glömmer att vattna orkidéerna ibland och det är trots allt bara en gång i veckan man behöver göra det. :)

3. Samma här! Det är mest logiskt.

4. Om det är en riktigt bra film så blir det gärna så! :D

5. Ida, Ida, Ida... du är för rolig!

6. Du får komplimanger för att du är bra! (y)

7. Det gillar jag inte heller att du gör! D:

8. JO TACK JAG HAR MÄRKT DET! Det är inte ovanligt att man ska skaka apelsinjuiceförpackningen och så flyger hälften ut på en istället!

9. Det är coolt att du är så utåtriktad, jag är mer inåtriktad!

10. Dumheider, du har jättemkt energi du kan lägga på bra saker. :D

2010-03-25 @ 12:00:44
URL: http://icasupermarket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0