Gnällgnällgnäll...

Jag känner mig gnällig.

Här är en lista med saker som jag känner för att gnälla på nu:

* Min katt som är konstant kåt och åmar sig mot allt medan hon jamar som ett cp!
* Jag har fortfarande inget jobb, men det har Kotte, så nu kan han inte leka med mig sena vardagskvällar längre så jag slipper sitta och skriva sådana här patetiska listor...
* Att jag precis var på toa men redan behöver gå och kissa igen. ORKAR INTE!!!
* Min mobil håller på att få slut på batteri och jag orkar inte gå 10 meter och hämta laddaren.
* Min dator kommer snart krasha och jag orkar inte betala för en ny.
* Att jag måste vänta 1,5 vecka på min frisörtid så jag får påbörja att slinga mitt hår blont. JAG VILL FÄRGA DET NU!
* Jag är för dum för att våga köpa saker över internet själv så jag måste vänta tills imorgon innan jag kan be någon (antagligen Kotte för han bort närmst...) att köpa en korsett åt mig som jag måste ha trots att jag absolut inte behöver den.....

Av denna text att döma är jag typ världens lataste människa. Stämmer delvis...




Och en glad blyertsskiss jag gjorde sommaren 2008 på det!

Kommentarer
Postat av: Andreas Törnqvist

Vafan, varför vågar du inte köpa grejer? x)

2010-03-11 @ 00:28:23
URL: http://icasupermarket.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

du kan leka med mig! jag får knappt något jobb :(

2010-03-11 @ 01:03:03
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0