Grymt bra dag :D !

Först går jag en shoppingrunda med min fina vän Petra på stan.
Vi stannar till på Sagocafeét där man för 60 spänn kan få fika hur mkt te, kaffe, bullar, pajer, kakor man vill! Awesome! Och snacka om att vi åt oss mätta!
Eftersom vi hade sällskap av Sannie och Olivia som arbetar där satt vi i hela tre timmar och åt kakor och pratade. Jättetrevligt!

Sannie höll på att göra peruker till en teaterpjäs, Petra och Jag prövade varsin haha!



Sen var Petra en riktig "gentlekvinna" och följde mig till bussen.

Helt plötslitgt ropar någon mitt namn, och vem ser jag inte bakom mig om inte Jenny som precis kommit hem efter att ha varit i Australien i nio månader? Var otroligt roligt att träffa henne igen :)

Älskar när man har en såndär dag då allt bara är så roligt och humöret är på topp och roliga överraskningar dyker upp :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0