Sminkfavoriter


I.d:s mineralfoundation:
Alla vet nog redan att den ska vara grymt bra, men måste bara påminna er om det ändå! DEN ÄR HELT JÄVLA FUCKING AWESOME! Älskar den! Den är dryg, ger fin lyster, känns behaglig på huden och när man tvättar bort sminket så har huden blivit bättre av den! Har två stycken i olika färger jag blandar beroende på årstid. Var noga med att använda de tillhörande borstarna. I början hade jag en annan mineralfoundationborste, det funkade inte alls lika bra...
Pris: 435:- för en foundation (räcker i ca 6 månader dock) 395:- för borsten. (Svindyrt med man tjänar på det i längden)


Maybelline  the Colossal volum express mascara:
När man väl fått in tekniken med denna borsten får man grymt långa och fylliga fransar! Den är också lätt att tvätta bort med endast vatten, men sitter ändå bra! De gillar jag!
Pris: 140:- (92:- på gekås)

Isadora build up extra volume mascara:
Ger separerade fylliga fransar och är lätt att bygga på flera lager med! Ger inte lika långa fransar om Maybellines, men lättare att arbeta med!
Pris: vet inte men tror den kostar runt 120:-


Maybelline Line definer liquid eyeliner:
"Flytande eyeliner" på tuschpenna kan man nästan beskriva den som. Lätt att arbeta med och är perfekt för dom som tycker att flytande eyeliner är pilligt och svårt!
Pris: ca 90:- (65:- på gekås)

Kommentarer
Postat av: Johannah

Sv:Jaa! Ifall jag får pengar kvar efter alla julklapps pengar så ska jag nog kanske köpa en sån! Den är liite liiite för dyr igentligen, men det är den nog värd!

2010-01-13 @ 22:07:38
URL: http://happiieeguurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0