Inte en nyckel så långt ögat kan nå...

Har märkt att det är en jävla massa folk som bloggar om vad dom har i sina väskor.

Helt okej, men hur kommer det sig att varenda tattig svenne utom jag har en fet nyckelknippa? Vad har man alla nycklar till? Själv äger jag inte en endaste nyckel, inte ens en husnyckel...

Kolla själv, inte en enda nyckel..



Däremot har jag alltid med mig:

* Glasögon i smutsigt fodral + solglasögon
* Tuggummi
* Ipod i mobbat fodral med nyckelpigor
* Hjärtformad ihopfällbar borste med fickspegel
* Plånbok
* Försvarets hudsalva med i fjolligt rosa upplaga
* Mobbad, pimpad cp mobil
* Knäpp ickefungernade penna

Som sagt, inte en enda jävla nyckel...

Kommentarer
Postat av: Andreas Törnqvist

Hahahaha xD wtf syrran, inte EN nyckel?!?

2010-02-25 @ 22:39:22
URL: http://icasupermarket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0