Saker jag ska göra innan jag dör

* Äta pasta i Italien
* Testa på skydiving
* Se en 3D film på bio (haha nej jag har inte gjort det än)
* Ha en heldag där jag bara äter en massa gott helt utan att känna någon skuld
* Få massage och ansiktsbehandling på spa
* Köra bil tokfort längs en väg som är tom på bilar (går inte att göra det med våra sega bilar vi har hemma)
* Måla en underbar tavla
* Gifta mig
* Resa till Kanada och hälsa på Erins familj
* Bli en asgrym morsa
* Ha en walk-in closet och en atelje i mitt hem
* Sätta mig under mitt och Erins träd och måla medan jag dricker chai-te och lyssnar på Explosions in the sky
* Provsmaka musslor och ostron
* Bo i en lyxig hotellsvit och beställa upp jordgubbar och skumpa


Mitt och Erins träd, en del av det iaf..

Kommentarer
Postat av: Sannie

hehe jaa, verkligen :) nu är det du som bär rosa ^^ tehhee.. jag trodde inte att jag skulle kunna bära rött X)

2010-08-02 @ 21:47:49
URL: http://sannie.blogg.se/
Postat av: moa

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

( Förlåt om jag skickat detta förut, men det är för att man kan rösta flera gånger! )

2010-08-04 @ 11:30:05
URL: http://moathemoses.blogg.se/
Postat av: Anke



Åh, 3D-film måste jag också se nån gång, har inget direkt minne att jag har gjort det! (även fast jag säkert har det för länge, länge sen!)



Spa måste man ju också testa...



Och bli en asgrym morsa, det måste man ju nästan!



walk-in closet och atelje låter bra imo...



Sen måste jag hoppa fallskärm, klara militärutbildning och maaaaaassa andra grejer... Jag kommer aldrig hinna med allt jag ska göra... Haha ^^



2010-08-14 @ 13:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0