Hiss, Diss och Mittemellan...

Dagens Hiss:
Jag är "friskförklarad" hihi ^^ Hade mitt sista psykologsamtal idag, hon tycker inte jag behöver hennes hjälp mer, jag verkar klara mig bra själv och hanterar situationer och resonerar annorlunda nu! Wohoo! :) (med andra ord har ajg blivit mycket mer positiv, självsäker och starkare)

Dagens Diss:

Hallandstrafiken! USH för er idag! Jag och en massa andra stackars resenärer fick vänta över en timma för att bussen som skulle ta oss från Falkenbergs busstation aldrig dök upp. Efter att en kille ringt och klagat så fick vi reda på att bussen hade krånglat, men varför kom ingen ut till oss och berättade det? Några lyckades ta sig hem på annat vis, men vi var cirka 12 pers som fick vänta en timma på nästa buss. Lagom roligt.. Tur att man inte hade någon viktig tid att passa....

Dagens Mittemellan:

Jobbintervju på GeKås. Kändes som att det gick bra men vet inte än om jag får något jobb där. Så kan inte avgöra om det är bra eller dåligt än XD

Kommentarer
Postat av: Angelica

jag hissar din hissning och dissar din dissning :P

2009-09-03 @ 03:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0