Vi är alla unika...


Jag e trött som en bäver och har svårt att fokusera på min engelska uppgift.. Istället tänker jag på saker som vad för konstiga vanor man har och allmänt udda saker man sysslar med.

Här är några smått udda saker jag kommit på om mig själv:

* Om jag druckit ett glas vatten ställer jag tillbaka glaset utan att diska det eller sätta det i diskmaskinen.
* Tuggar jag tuggumi slutar jag inte tugga på det förrens det är stenhårt och min käke gör ont.
* Jag dricker youghurt, mjölk, proviva etc rakt ur paketen i kylskåpet, till min familjs förfäran.
* När jag är bakis är det inget ovanligt att jag står med en gaffel och äter inlagd sill och/eller saltgurka rakt ur deras glasburkar.
* Har jag tråkigt kan jag sitta och leta klyvna hårtoppar som jag sedan biter av.
* Jag tycker det är jättekul att låtsas vara ett monster och bita mina nära och kära.. Fint tecken på uppskattning..
* För att liva upp stämmningen när det är tråkigt hemma skuttar jag runt som en kanin och säger "bajs" upprepade gånger men förlöjligad röst.. det slutar oftast med att mamma och lillebror ansluter sig och och vårt hem förvandlas till ett dårhus...

Jahopp, då har jag fått mig att framstå som en störd, lat människa som saknar respekt för andra.. Kan nog stämma delvis...
Ingen annan som har något konstigt som är typiskt för dom att göra?

Godnatt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0