Why me?

I ett tidigare inlägg berättade jag om en gubbe på buss-stationen i Falkenberg som inte förstod vad nej betydde.. kan läsas här: http://myblueworld.blogg.se/2009/october/draft-okt-7-2009.html

Idag var han på G igen... FY FAN!!! Stinkade ofräsh gubbe på typ 45 bast.. Samma visa som förra gången var det med, samma frågor, samma svar..

Han: Jag få din nummer, snälla?
Jag: NEJ!
Han: Varför?
Jag: *suck* Jag ger inte mitt nummer till andra killar, du e för gammal etc...
Han: Snälla?


.. Och nu skulle han lägga sin arm över mina axlar hela tiden. Plockade bort den hela tiden med efter en stund kom den dit igen. Innan jag hann bli riktigt arg på honom så stack han med sin buss som tur var...
Varför händer sådant alltid mig????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0