Undangömt...

Hittade ett foto porträtt jag gjorde på en viss Jenny förra året :).
(Kom också på att jag kanske ska börja lägga in miniatyrer från fotot man ritat av för att man ska kunna ha något att jämföra med.)

Idag på jobbet lärde jag mig att man inte bara kan skära sig på vanlgit papper, utan på kartong med.
Eller, jag kan iallafall göra det märkte jag när jag packade upp varor. Typiskt mig.. var lagom gött när jag duschade innan och fick shampoo i alla skärsår med.. Införskaffa mig ett par hanskar kanske?

Och för inte alltför längsen så skulle jag dricka fil rakt ur ett paket här hemma, synden straffar sig själv heter det ju, och allt slutade med att jag missade munnen (fråga inte hur.. jag vet inte..) och all fil rann rakt ner i min urring istället och gjorde insidan på mina bh-kupr väldigt vita.. Det är antagligen meningen att man ska dricka ur glas.

Bara jag som ofta råkar ut för klumpiga händelser?



Kommentarer
Postat av: sannie

HAHAHHA XD

nawww <3

2009-10-09 @ 09:45:07
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: jenny

snygg brud...;)

2009-10-09 @ 22:48:02
Postat av: Andreas Törnqvist

HAHAHAHAAHAHAAHAH!!!!!!!

2009-10-10 @ 00:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0