Lukta gott

Det är lite farligt att jobba på kosmetika-avdelningen, man hittar nämligen så sjukt mkt billiga saker man otroligt gärna vill köpa. Tex parfymer som säljs billigare där än i vanliga affärer i stan.

Som denna goding jag inhandlat, 50 ml för 140 spänn (har en annan verision av den som kostade 360 spänn för 30 ml, en jävla prisskillnad).


Hade ett fail moment  tidigare i veckan med. Denna gången skulle jag lyfta en förpackning med en herrparfym som hamnat fel. Tydligen hade flaskan i förpckningen gått sönder och jag blev dränkt i den äckligaste gubb-svin-doftande herrparfym jag någonsin känt... Inte poppis bland dom andra jag jobbade med...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0