Desperat?

Har jobbat 8-17 idag. En utländsk man i 40-års ålderna som inte kunde någon vidare bra svenska satt och tjatade om att få mitt nummer när jag väntade på bussen från Falkenberg hem till Heberg.. Såhär löd samtalet ungefär efter att han presenterat sig..

Man: Jag få ditt nummer?
Jag: Nej, du får inte mitt nummer (skrattar samtidigt för han e så löjlig som ens försöker, han kan ju va min pappa typ)
Man: Varför jag inte få din nummer?
Jag: Äuhmm, för jag är upptagen och ger därför inte ut mitt nummer till andra killar/män.
Man: Varför inte?
Jag: (Kan inte sluta skratta åt honom) Men du, tänk om du hade en tjej, så gav hon sitt nummer till en massa andra män, hade inte du blivit väldigt arg och ledsen då? Jag vill inte vara så elak mot min kille!
Man: (Flinar en massa) Jo jag få ditt nummer, du komma fest med mig imorgon!
Jag: (börjar ge upp hoppet om att han ska fatta) Nej.. Jag jobbar.. du får leta vidare..
Man: Jag får ditt nummer, vi gifta, vi resa, du festa med mig o kompis..
Jag: (Asgarvar) Asså, nej, jag jobbar, jag har pojkvän, ge upp för guds skull och leta vidare!!!
Man: Varför jag inte få nummer?

Och så håller det på i tio minuter.. herrejisses, vad är så svårt att förstå med ordet: Nej ?

Har en ny teckning på g oxå förresten ^^

Nya tröjjan btw:P


Kommentarer
Postat av: Anke

Haha, knäppis-blatte-gubbe xD



Grymt ball tröja du! :O

2009-10-09 @ 23:37:08
URL: http://atruestoryaboutmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0