Alla är vi olika..

Det finns ingen sorts människa man inte kan stöta på inne på gekås..
Idag var det en kvinna som verkade mentalt störd som irriterade två vakter vid stängningen. Hon var kort, lite fet och bar runt på en massa varor i famnen.  Dom gick efter henne runt området framför kosmetika kassan, där jag och en kollega stod och räknade pengar, och sade till henne:
"Om du inte går till kassan nu så blir vi tvugna att ta i med hårdhandskarna, för vi orkar inte längre med att springa runt här efter dig!".

Kvinnan såg glad ut och skrattade för sig själv och lunkade sedan mot kassan med världens flin på läpparna..
Detta tyckte jag såklart var skitkul...

Eftersom jag jobbat så sent idag hinner jag inte med att rita/måla något.. igen.. Så bjuder på en bild jag gjorde i somras på min systerdotter Iza, i akvarell.




Kommentarer
Postat av: Andreas Törnqvist

Tycker fortfarande den bilden är så jäkla bra. Likt är det med. :D

2009-10-15 @ 12:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0