Fobi

Jag känner mig riktigt jävla löjlig. Jag har utvecklat superfobi för ormar och spindlar som är större än en lillfingernagel. Har fobi för allt som relateras till sjukhusvistelsen faktiskt.
Man kanske undrar nu vad fan spindlar och ormar har med sjukhuset o göra. Hallucinationer jag hade när jag vaknade upp..
Igår fick jag en chock när jag kollade på tv, ett komediprogram, dom hallucinerade och såg varandra med förvrängda ansikten och stora svarta ögon. Precis som jag såg min pappa. Helt plötsligt mindes jag en del jag hade förträngt/glömt och mitt humör sjönk i bottnen... Detta har hänt innan, fast det har varit andra saker som påmint mig. Hur kan man bli så rädd för gamla hallucinationer? Löjligt...

En bild som jag målade klart på sjukhuset, akvarell.. Ser simpel ut, men alla detaljer har en tanke bakom sig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0