Ida like!!



Köpte dessa två hårprodukter av Björn Axen på Kicks för 220:- tillsammans igår och prövade dom idag.

Till vänster: Smooting cream control. Den ska motverka frissighet, forma håret, skydda mot värme såsom plattång, hårfön, samtidigt som man kan krama fram sina lockar med den + att den reparerar håret.
Till höger: Repair serum. Appliceras i topparna, håller dom glansiga och fina samtidigt som den reparerar.

Jag lade i produkterna i mitt blöta hår och lät det sedan självtorka.

Jag tyckte följande: Cremen gjorde mitt redan raka hår verkligen spikrakt! Behöver verkligen inte styla till det med plattången som jag brukar annars. Det blev lättkammat och glansigt och jag kan verkligen tänka mig att den går bra att forma fram frisyrer med också.
Serumet är det svårt att säga så mycket om redan, men än så länge är mina toppar fina och blanka. Hela mitt hår känns riktigt bra just nu! :)

Kommentarer
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

vilka bra produkter du tycks ha hittat :) kul med tips!

2009-12-08 @ 20:09:27
URL: http://janinanaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0