Ett litet tips i vinterkylan...

Detta shampoo som ska vara som ett frisörshampoo har synts mycket på reklamen på tv.
"Ett frisörshampoo till ett pris alla har råd med" säger dom på ett umgefär i reklamen.
90 kronor kostade en flaska (900ml) på Ica, jag hittade en förpackning med både ett shampoo och ett balsam för 70 kronor på Gekås. Snacka om fynd!

(Det finns olika sorter för olika hårtyper. De jag köpte är för torrt och skadat hår.)

Efter att ha provat TRESemm'es shampoo och balsam tycker jag följande:

Håret blir faktiskt ungefär lika frächt som efter man varit hos frissan. Shampoot är lättapplicerat, skummar mycket och balsamet reder ut håret på direkten och lämnar det lent och glansigt. Doften är fräsh och ganska neutral, inte för sliskig och inte för frisk.
Det är ingen mirakelprodukt men den är helt klart prisvärd och väldigt bra (till mitt hår iallafall) !


Kommentarer
Postat av: Andreas Törnqvist

Ojoj schampoorecension. :D Najs! Finns ju en del fynd på Gekås faktiskt xD

2009-12-17 @ 18:01:00
URL: http://icasupermarket.blogg.se/
Postat av: emma

hoppas du har en bra kväll? (:

2009-12-17 @ 21:32:57
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0