Dagens fynd

Idag lämnade lilla mamma bilen hemma till mig så jag skulle kunna köra till Halmstad med Kotte. Tankad och allt :) Snällt!

Jag har fortfarande inte vält med bilen eller ställt till med någon katastrof och det tycker jag ni ska berömma mig för!



Och som om inte dagen redan var bra så var skorna jag tänkte köpa på 75% REA!! FATTA UNDERBART!!! 125:- kostade dom bara! Haha!
Sparade massa pengar på de!

Kilklack, lite porr, svart läder.. Perfekt! Jag som redan är 170 cm lång kommer bli 181 cm lång i dessa (för er som inte kan matte är klacken 11cm hög)...

Kommentarer
Postat av: Linn

Snygga! :) Fast lite väl höga för mig kanske, jag hade blivit 189cm i dem och det är lite väl overkill för mig ;) Men snygga!

2010-01-23 @ 01:42:36
URL: http://trashkitten.blogg.se/
Postat av: sannie

haha gillar din på pekning om de som inte kan matte :P haha X) men de vart lite porr, mjauu :D

2010-01-23 @ 18:33:42
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0