It's god to have a Kenneth

Fick en härlig start på dagen idag.. Blev tvungen att gå upp klockan hav 4 för att hinna med bussen klockan 5.. För jag började jobba klockan 6. Mamma skulle köra mig in till busstationen. Självklart är vår kära Opel lika pålitlig som alla våra andra bilar. Det vill säga att den går inte att lita på för fem jävla öre.

Lite mer än halvvägs på väg till stationen börjar en massa varningslampor i bilen lysa och skiten dör. Mamma och jag blir vansinniga och jag blir livrädd att komma sent till jobbet. Som tur är lyckas min kära låtsaspappa att ta sig upp ur sängen hemma och hoppa i vår andra bil, hämtar upp mig, kör mig till stationen precis i tid till bussen och bogserar sen hem mamma och Opeln...

Ibland gåre trots allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0