Xtra skola, taskig hygien och långsam mamma..

Idag sprang jag runt i skolan med Marcus och Sara. Jag letade efter en lärare som ska hjälpa mig att läsa klart några förlängda kurser, har tagit studenten och är på så vis klar med skolan, men fick förlänga fyra kurser jag inte hann läsa klart pga att jag låg på sjuhus och hamnade efter.

Sen åkte jag med mamma och låtsaspappa till Gekås
! Inhandlade ett nytt tungsmycke (råkade ju svälja kulan på mitt gamla), dock hade dom inga svarta stavar, så fick nöja mig med en silvrig stav med svart sten.

(Jag vill inte rekomendera tungpiercingar till folk. Jag tänker inte ta ut min, men jag skulle inte göra om den. När jag bytte stav så var min gamla lagom fräsh, lukta bajs...trots att jag rengör den 2 ggr dagligen i samband med tandborstning, så nu vet ni det!! Jätte trevligt o intressant, I know....)

Inne på Gekås var min lilla mamma som vanligt vääääldigt seeeeg.. Under tiden satt jag o låtsaspappa i ett cafe och roade oss med att disskutera hur roligt det skulle se ut om alla människor där inne rörde sig som vanligt om alla hyllor och kundvagnar var osynliga. Vad dumma dom hade sett ut då.. ^^

Min lilla mamma, långsammare än en sten men go ändå ^^

(jag e död när hon ser denna bilden här)

Kommentarer
Postat av: Sara

jag hjälper dig med matten när som helst :) haha jag är en sån nörd xD

2009-08-21 @ 07:11:50
URL: http://saralitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0