Skor <3


Förr så hade jag alltid bara två par skor som jag använde. Ett par vita sneakers som byttes ut mot ett par nya när dom var fullkomligt uttslitna och ett par flipflops unde de varmaste sommardagar.
Sen fyllde man 18 och fick komma ut på krogen där man vill vara lite mer uppklädd, och så började jag bli lite mer "skotokig". Nu är jag uppe i cirka 10 par vilker är väldigt mycket för att vara jag.

Har börjat få "dille" på klack nu med, till mammas förskräckelse, hon tror jag ska få ryggproblem eller nått..

Varje gång jag går förb i en skoaffär måste jag lägga band på mig..

mina 3 favoriter :)

Kommentarer
Postat av: sannie

mums :D

2009-08-18 @ 19:59:59
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0