Rosett!


Har sett så jäkla många bloggar om hur det skrivs om rosettdiadem, och jag brukar egentligen inte va alltför förtjust i sådant som "alla" har, men rosettdiademet kunde jag bara inte motstå! Hittade ett på kappahl idag för 50 :-
Nu e jag förbaskat sent ute, men det skiter jag i! Huvudsaken (haha huvudsaken.. taskig ordvits *suck*).. är att jag trivs i det!

(ursäkta webcambilder, så tråkigt, men lättaste sättet att få in en bild i datorn)


Sen e jag typ lite småkär i Marilyn Manson och har lyssnat flitigt på hans låt "the fight song" senaste tiden, så jag lägger upp en bild jag gjorde på honom för ett tag sedan! Känner lite kopppling till refrängen, jag tror absolut inte på gud och jag låter ingen bestämma över mig! (Stackars mamma har inte det alltid lätt)..

"and I'm not a slave to a god that doesn't exist
and I'm not a slave to a world that doesn't give a shit"




Kommentarer
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

SVAR;



Oj vad glad jag blev när jag läste din kommentar nu :D Tack snälla för den, jag blev verkligen stolt när jag läste den :) Det är alltid roligt när folk tycker om ens modellbilder, men när du skriver att du tycker jag är en förebild för hur jag ÄR, inte för hur jag ser ut så blir jag jätte stolt! Så TACK!



Rosettdiademet passade dig väldigt bra för övrigt :) Jag är ingen sån som gillar dom normalt heller, men du passade i det :D

2009-08-24 @ 18:49:22
URL: http://janinanaslund.blogg.se/
Postat av: Linda Q

fint diadem =)

skitsnygg bild!

2009-08-24 @ 18:54:59
URL: http://lindaq.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0