Blå-rött! <3 (nej inte lila!)

Inte bara för att jag e lite rödhårig nu, utan också för att jag vill kunna lägga ut fler bilder på mina teckningar/tavlor som går i andra färger än blått, så blire tema blårött nu istället!

Dock kommer det fortfarande vara myblueworld, orkar inte göra en ny blogg och så har blått alltid varit den färg som i första hand förknippats med mig.

Så nu kan jag äntligen lägga ut (enligt mig) de bästa bilder jag gjort. Inte för att dom är direkt fina eller så, utan för känslan jag hade när jag målade dom, som jag fick fram på bilderna (Jag kan iallafall uppfatta känslorna, det som e huvudsaken, sen om andra tycker dom e skräp de bajsar jag på! Dessa bilder gjorde jag för min skull, som terapi, inte för att någon annan skulle gilla dom). Dessa små akvareller var de första bilder jag gjorde när mamma kom med målarsaker till mig på sjukhuset. Jag var förvirrad och full av känslor och tankar...
Det är inte ofta som jag lyckas släppa alla tankar om att  "alla andra måste tycka denna bilden är fin" när jag målar och bara kör mitt eget race, men här lyckades jag!



Kommentarer
Postat av: *Em

Heej :) Kikar in igen. Allt bra med dig idag?

2009-08-24 @ 12:39:47
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: carro

jätte fin ;)

2009-08-24 @ 13:32:53
URL: http://carrobruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0