Jag o Petra :)

Idag träffade jag min barndomsvän Petra för första gången på vad som känns som en evighet.
Vi har varit vänner och gått i samma klass sen vi var 6 år gamla, iår fyller vi båda 20! Så vi har känt varandra i 14 år, inte illa :) ! Lite lustigt att bi blev vänner eftersom vi på många sätt är varandras raka motsatser.

Hon klagade på att jag uppdaterat dåligt senaste tiden, så jag får gottgöra det med att leta upp lite målningar jag inte fotat än och lägga ut!

En svarthårig och superspinkig Jag till vänster och fina Petra till höger!


Har du någon kompis som du känt riktigt länge?

Kommentarer
Postat av: sannie

min barndomsvän Sofie, som jag har känt i snart 20 år ;D haha

2010-05-12 @ 19:18:28
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Andreas Törnqvist

Jag har ju känt Simon ganska länge, och Robin har jag känt i ungefär 3 år nu! :P

2010-05-12 @ 21:18:35
URL: http://icasupermarket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0