Damp

Att söka jobb är fan en jävla jobb!

Ikväll har jag suttit och sökt jobb som en jude.
Minst 10 ansökningar har skickats in till olika företag.

Är så trött på att skriva mitt namn och ordet "jag" nu att jag (GAAAAAAAH) får tics varje gång jag (*blinkar 100 gånger frenetiskt*) måste skriva dessa ord.

Dessutom har ja...ja.. jag (PANIK) typ flyttat hem till Kotte nu och är aldrig hemma. Jag (*blinblinkblink damp, kastar saker runt mig) vet att vi bor nära varandra men det är ändå jobbigt att gå hem när det är kallt ute..

Me unt favoriterna Kotte och Bobban :)

Kommentarer
Postat av: Andreas Törnqvist

Coolingar! ;)

2010-03-06 @ 00:53:38
URL: http://icasupermarket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0