Mitt nyårsfirande

Någon gång måste man väll lägga ut nyårsbilderna. Har dock redan laddat upp alla på facebook o pallar inte göra om proceduren.. Så det blir en välidgt reducerad mängd..
Började med att vi var några få som lagade middag hos Angelica, sen vid 12 slaget drog vi till en fest i närheten där vi kollade på fyrverkerier.

Nyårsoutfiten.
Glömde fota hemma så blev ett slarvfoto i spegeln (jag som hatar spegelbilder..) på Angelicas toa.

*Korsett som jag satte ett glittersnöre i framtill för festkänslans skull.
*Grå jeans som halkat ner lite o visar mina trosor.
*Kofta för att undvika förfrysning..


"Värdinnan" Angelica och hennes Charlie :) <3


Fyreverkerier!


Mer kortfattad än så kan man väll knappast bli?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0