Ibland hänger hjärnan inte med...

Jag hade helt och jävla håller glömt bort att jag skulle på sådan där "undervising" på arbetsförmedlingen idag, där man är ett gäng som blir lära i den avancerade konsten att skriva CV:n och söka jobb

(Hoppas ni uppfattade ironin.. jag har aldrig förstått det krångliga i att söka jobb, bara det krångliga i att ORKA söka jobb)...

En brud med alla skruvar ordetligt åtdragna... NOT!!!!



Det slog mig nu helt plötsligt att "visst fan jag skulle ju dit! FAN OCKSÅ!".
Jag hade också tänkt åka in till stan och ta en I.D bild till mitt körkort.

Men istället sitter jag här hemma och färgar mina ögonbryn. Duktig Ida! Du vet hur man prioriterar!

Kommentarer
Postat av: Art by Lisa Lans

Sån skulle jag gå på en gång. Men jag glömde bort det. Jag glömmer bort varenda gång jag ska till arbetsförmedlingen, å så blir man utskriven varje gång. Tänk om man skulle gå och skriva in sig igen imorgon. Och faktiskt gå på alla möten sen? Ja, de skulle varit nåt. Att orka söka jobb är faktiskt oerhört krångligt.

2010-01-25 @ 16:32:53
URL: http://lans.blogg.se/
Postat av: Linn

Söka jobb är ju bland det krångligaste och jobbigaste som finns. Usch, att bara ORKA! Sjukt jobbigt.

Fast färga ögonbrynen måste man ju också göra. Det är bra. :)

2010-01-25 @ 21:38:10
URL: http://trashkitten.blogg.se/
Postat av: sannie

förståligt x)



vacker bild, åter igen :)

<3

2010-01-26 @ 00:24:16
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0