När hjärnan inte funkar som den borde för vissa..

Igår kväll var jag ute och röjjde lite i Halmstad med Kotte och Robban. Som vanligt hamnade jag och Kotte (Robban hade sprungit iväg och gjort ngt annat för stunden) i bråk med ett gäng utländska killar.
Varför hamnar jag alltid i bråk med utlänningar? Jag som inte ens är främlingsfientlig...
Iallafall: Dom började "dansa in" i oss på dansgolvet och vi puttade bort dom, vilket tydligen inte var okej för helt plötsligt flög dom på oss.. Lyckligtvis såg vakterna detta och kom emellan och avbröt något som kunde slutat illa.
Jag fattar inte sådant här. Varför ska ett gäng på typ fem killar mucka gräl med bara oss två? Jag som också är tjej, en otroligt klen sådan med.. Otroligt patetiskt!

Menmen.. som min pappa brukar säga: "Det finns idioter till allt!"

Och nu tycker jag det kan sluta vara så äckligt jävla kallt och snöigt!

Kommentarer
Postat av: Andreas Törnqvist

Tycker att det är gött ute :D

2010-01-18 @ 16:30:15
URL: http://icasupermarket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0