Det där med komplex...

Är en person som ser hyffsat bra ut missnöjd med sitt utseende anses denne vara en idiot som är elak mot alla andra som ser mindre bra ut.
Men om man istället är nöjd med sitt utseende så är man en självgod bitch och folk blir då också sura (antagligen för att dom känner sig svartsjuka *daah*).

Ganska idiotiskt tycker jag...

Mössor är bra när man har smutsigt hår..



Vad tycker jag om mitt utseende då?

Tjaa....:

*Jag saknar inga kroppsdelar.
*Jag är varken över-eller underviktig
*Jag har inga missbildningar
*Ingen hudsjukdom eller dylikt
*Jag har inga extremt utstickande konstiga drag (som en gigantisk 15cm lång näsa)
*Det finns kläder som passar mig och jag har inga problem med att hitta dom i butiker.

Så det är nog ganska lugnt. Jag ser ut som jag gör och det är helt okej! Växte ifrån det där med komplex för ett tag sen.

Får man tycka så då?

Kommentarer
Postat av: Andreas Törnqvist

Håller med, men det handlar nog bara om att vissa människor älskar att snacka skit (aka skvallra).

2010-01-07 @ 00:23:19
URL: http://icasupermarket.blogg.se/
Postat av: Anke

Jag måste bara säga att jag är förbannat kär i detdär linnet! Undra hur många gånger jag har kollat på den bilden asså...

2010-04-29 @ 23:00:59
URL: http://atruestoryaboutmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0