B-vitamin brist?

Nej det har jag verkigen inte då naglar och hår (på huvudet då..) växer som ogräs på mig!

Kunde inte ha långa naglar när jag arbetade på gekås för man bröt av dom hela tiden när man höll på med kartonger, så har därför låtit dom växa sig väldigt långa nu.

Bara ett lager Trind Nail Repair på dom för lite extra hållbarhet.


Tänkte försöka få dom så långa som möjligt för skojs skull nu. Bara för att se hur långa dom kan bli. Dock brukar jag oftast råka slå sönder dom när jag håller på med något husshållsarbete...

Kommentarer
Postat av: Andreas Törnqvist

Ajaj klant! Varför ska du tvunget ha långa naglar xD

2010-01-21 @ 14:54:55
URL: http://icasupermarket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0