Jag försökte iallafall :P


Jag tog mig vatten över huvudet och fick för mig att jag skulle måla av min favorit bloggerska Janinas ansiktet  från en bild som engentligen var för liten, dåligt upplöst och svår att se detaljerna på.. Det var bara så att jag tyckte så mycket om just den bilden.. Men friskt vågat hälften vunnet säger man ju!

http://janinanaslund.blogg.se/ <-- kolla in vettja :)

Tyvärr lyckades jag inte göra henne så mycket rättvisa som jag hoppats, men bättre lycka nästa gång (för jag ska banne mej testa att göra en bild till)!

Akvarell



Kommentarer
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

SVAR;

Oj men vad duktig du var :D vad glad jag blir att du ville måla av mig av alla människor, det blev ju tokbra det där :D TACK! Det här måste jag blogga om senare idag ;) hihi!

& självklart får du måla av mig igen, så många gånger du bara vill skulle jag tro. Jag blir bara jätte glad så :) Du får säga till om du vill att jag ska skicka några bilder eller så så att du har dem i större format om det behövs :)

2009-09-22 @ 16:19:48
URL: http://janinanaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0