Energy boost?

Har två nya porträtt inplanerade.. Måste bara återfå mina krafter efter att ha börjat ett nytt jobb som vissa dagar kräver att jag måste gå upp kl: 05.00 på morgonen för att hinna med bussen kl: 06.00 så att jag e framme på Gekås till kl: 07.00..
Är ingen morgonmänniska direkt och har skitsvårt att vända om mitt dygn såhär XD

Sen är jag dock lite extra glad för min mamma har köpt ett årsbusskort till mig så nu slipper jag lägga ut cirka 100-200 spänn i veckan på buss. Och så ska jag tydligen få studiebidrag för denna månaden för jag gått lite i skolan :D Skitgött och välbehövt!!!

Dom som kikar in får hålla till godo med lite "gamla" blyertsporträtt


Kommentarer
Postat av: Andreas Törnqvist

Fint vilka ska du rita? :)

2009-09-29 @ 20:56:58
URL: http://anteckningarochfunderingar.blogg.se/
Postat av: Sandra

oj vad duktig du är. Önskar jag också kunde rita.

2009-09-29 @ 21:48:52
URL: http://munkakvarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0