En spark i röven tack!

Som vanligt när jag bör plugga på något blir jag sugen på att vara kreativ istället. Inte världens bästa kombination direkt.. Och just nu måste jag göra klart en sista sak i engelska C innan jag får ett betyg i det ämnet.

Något som jag verkligen saknar är att arbeta med glas vilket jag hade lyxen att få göra i gymnasiet... Önskar att jag hade tagit vara på den tiden och gjort mer saker där..

Men nu ska vi inte vara nostalogiska! Plugga Ida! PLUGGA!!!

Två favoriter av mina "glassaker"





Kommentarer
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten (also in English)

SVAR;



Ja men självklart uppskattade jag den :D Jag blev jätte glad! Vilka fina fat du hade gjort här också, dom ser ut som två små konstverk :)

2009-09-22 @ 21:43:53
URL: http://janinanaslund.blogg.se/
Postat av: sannie

plugga på. you're awesome! :DD



du är så duktig ida <3

2009-09-23 @ 10:45:32
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0