En dag på jobbet..

Har jobbat konstant i två dagar nu så har inte hunnit rita något, lite tråkigt faktiskt.. Menmen, inte fel med pengar!

Idag har jag nog slitit sönder de sista hela nagelbanden jag hade kvar :P Det finns inget man inte kan skada sig på!

Jag hade en masas besök oxå :D
Först kom min halvsyster förbi med sin dotter Iza, blev jätteförvånad och otroligt glad!!!
Sen handlade min mamma och låtsaspappa där med! Kul det med och bekvämt för då kunde jag åka bil med dom hem istället för att ta två bussar.

Sen var det ngn dumbom på gekås som råkade välta ner några deodoranter från en hylla så dom föll i golvet och några sprack, det var glasflaskor. Detta gjorde han rakt framför mina ögon, och sen bara gick han vidare utan att ens be om ursäkt till mig som fick plocka upp allt. Sådant gör mig sjukt irriterad. Självklart skärde jag mig på lite av det glaset med.. Jag hade nog inte varit just jag om jag inte lyckades med det dock.. Alltid ska jag skada mig...
Min mamma tog såklart en bild på mig med sin mobil när jag satt och torkade rent, snällt mamma! Jättesnällt!


Kommentarer
Postat av: Andreas Törnqvist

Fan va dålig stil. xD Man försöker ju iaf hjälpa till eller nåt. xD

2009-10-10 @ 00:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0