Miss U

Något jag verkligen vill göra är att åka till Kanada och hälsa på Erin!
Hon var utbytesstudent i min klass under hela andra gymnasieåret. Vi kom varandra nära och blev otroligt bra kompisar.
Min familj firade thanksgiving för henne så att hon inte skulle längta hem och hon var med oss på julafton. Vi brukad sitta uppe hela nätterna och måla. Hon lärde mig att inte bry mig om vad andra tycker och att måla det jag känner. Jag gjorde dreadlocks i hennes hår.
"Ida you're sick" var nog det vanligaste hon sa till mig. Jag svarade alltid med ett leende och "Thanks!".

Vi gjorde denna tillsammans:



Vi skrattade, bråkade, grät, skrattade ännu mer och gjorde minst 15 onödiga/dumma saker ihop när hon var här.

Till exempel gick vi från Slöinge till Heberg (5km) en minusgraders kall natt med snöstorm (i motvind!) helt i onödan...

Bild från julen 2007



Kommentarer
Postat av: Andreas Törnqvist

Du får åka o hälsa på henne :p

2009-11-08 @ 14:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0