Lite grinig?

Nu ska jag vara lite negativ, sådeså!

Idag känner jag att jag inte gillar:


* Att gå en hel dag och vänta på något i onödan, då kunde man gjort ngt mycket vettigare..
* Att det ska vara så få folk att förstå hur man känner och varför man har ett dampigt humör utan att låta som en kinkig och krävande bitterfitta.
* Att inte kunna somna för det snurrar sisådär sjuttioåtta olika tankar i huvudet som vägrar försvinna.
* Och att när man väl somnat så drömmer man starka drömmar så man känner sig lika utvilad när man vaknar som man gör efter att.. ja efter att ha sovit dåligt helt enkelt..
* Köpa julklappar/presenter till killar. Det går oftast bara inte.. Lika svåra allihop, utom lillbrorsan..
* Att inte kunna bestämma sig för vilken hårfärg jag ska hålla mig till. Bääää..
* Sist men inte minst: Mys Ernst! Snubben i sommartorpet.. Behöver jag ens förklara varför? Visst är det härligt med positiva och glada människor som kan visa känslor, men någonstans måste man dra en gräns..

meningen med denna bild var "negativa tankar", gjord tidigare iår
, akvarell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0