Sjuk :(

Fick åka hem från jobbet idag för jag mådde piss. Kände mig febrig till och från, mådde illa i vågor, huvudvärk, konstant törstig (drack sammanlagt cirka 2 liter vatten på 5 timmar), yr, magont etc... Sjukt tråkigt för jag hade behövts på jobbet då kosmetika var underbemannat och så går man miste om lön med.

Men det var kul att komma hem till min kisekatt Egoina :) Otroligt söt och kramgo är hon^^!



Lite glasfat jag gjorde i designen i skolan. Hittade inga andra bilder o lägga ut :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Seriöst man är en rasist om man röstar på SD. Sluta gnälla på invandrarna. USA har mest invandring i hela planeten och har bäst ekonomi etc.



Om invandringen är ett så stort problem då kanske det inte lämpar dig att bo där det bor människor! Invandring ligger i vår natur och kommer aldrig att sluta.

2009-11-17 @ 18:01:40
Postat av: Lans - nåra penslar, ett staffli och akvarell

Fina (:

2009-11-17 @ 19:17:43
URL: http://lans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0