In desperat need of sleep...

Då ska jag gå upp klockan halv 4 imorgon för jag börjar jobba 6 och bussen går 5. Hoppas att bilen håller på väg till stationen denna gången....

Inte gjort något "roligare" än att jobba de senaste dagarna. Tyvärr...

Snart har jag arbetat klart på gekås och blir arbetslös. På vissa sätt skönt eftersom det är otroligt krävande att jobba på kosmetika avdelningen, aldrig en lugn sekund där. Och det är jobbigt att pendla från Heberg dit för jag måste ju åka dubbla bussar. Går miste om mycket fritid på det viset.
Dock kommer det suga att inte ha en säker och stadig inkomst och det kommer bli många långtråkiga dagar...

bildbrist...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0