I wish...

Är det bara för min del som min önskelista till jul blir kortare och kortare för varje år?

Iår har jag nog slagit rekord, såhär ser min önskelista ut:

1. Pengar
2. Presentkort på tex. Jc, Hm, Lindex, Bikbok, Gina tricot, B-young, Carlings...
3. En extand hårddisk på ca 100gb.
4. Smink från I.d bare minerals. Nyans Fairy light.

Dom två sista var RIKTIGT svåra att komma på. Kunde ju inte bara ha två önskningar....

När jag var liten kunde min lista bestå av upp till 100 saker jag önskade mig (nej jag överdriver faktiskt inte). Hur fan lyckades man med det? Hur mycket skit skrev man inte med då liksom? .... hmm....


Kommentarer
Postat av: Andreas Törnqvist

o.o Ojsch. gräver i plånboken



Hörrö, ja vet inte hur de här blir D:

2009-11-27 @ 18:22:45
Postat av: Kim

Du får klura ut lite roliga "småsaker" som du kan önska dig:)



Min önskelista kommer nog innehålla bland annat ljus, ansiktsmasker, tuffa nagellack, skålar, och lite annat smått å gott;)

2009-11-28 @ 01:56:55
URL: http://kissigenpoolen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Satsa på en större extern hårddisk, du kommer inte ångra dig.

2009-11-29 @ 15:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0