Sömnproblem

Det är helt jävla omöjligt för mig att somna. Det spelar ingen roll hur trött jag är eller att min dygnsrytm borde vara bra. jag ligger ändå vaken ocg vrider och vänder mig och frågar min onda, onda hjärna varför den inte kan låta mig somna.

Den (fortfarande min onda, onda, hjärna) envisas med att memorera ALLT, in i minsta detalj om min tid på sjukhuset. Den försöker skapa en "löpande text" om allt som hände, i vilken ordning etc. Och för att jag ska kunna sova så måste jag skriva texten som min onda, onda hjärna sätter ihop. Annars kommer jag fortsätta ligga vaken och tänka på  bland annat taskiga läkare, vilken säng som var skönast och äcklig mat.
Det kommer bli ett långt dokument, men det kommer vara värt det!

Och nej, jag kommer inte publicera något på nätet har jag bestämt mig för. Det är för personligt. Om någon annhörig skulle önska att läsa det så visst! Men ingen annnan.

(Akvarellmålningen under gjorde jag förra veckan, den har inget med mina sömnproblem att göra, men den passade ganska bra in med texten iallafall tyckte jag)


Kommentarer
Postat av: mossan

Passande kulörer till rätt bild. mkt fin och proffslig. kram.

2009-03-23 @ 16:45:48
Postat av: Jenny

Usch gumman, vill du prata så vet du att jag finns här <3

Annars bruker det hjälpa o läsa en riktigt tråkig

bok, 4 sidor och du sover som en stock... ;)

Puss på dej

2009-03-23 @ 22:29:18
Postat av: Nennie

snygg bild :o

2009-05-14 @ 17:35:35
URL: http://rawrfearme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0