Smart bror :)

Igår frågade min 16 åriga lillebror mig helt plötsligt
"Ida, varför sminkar du dig? du är mycket finare utan smink"
sen fortsätter han
"Förstår inte varför tjejer sminkar sig över huvudtaget, man kan ju inte se hur dom egentligen ser ut då, man ser bara en massa smink, det är bara falsk skönhet, tjejer är mycket finare utan smink"

Jag känner att jag har gjort en bra jobb med att hjälpa mamma uppfostra honom XD
Hade fler killar resonerat på det viset hade nog många tjejer mått mycket bättre och känt att dom dög som dom är!


Kommentarer
Postat av: Frans

Brukar inte jag säga så då? =(

kanske inte ordagrant.. men iaf xD

2009-03-18 @ 22:51:53
Postat av: sannie

word! :D

2009-03-19 @ 07:57:56
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0