Ny blogg

har gjort en ny blogg för den gamla hade ett fel o adressen som man skrev in.

har kopierat över en del gamla inlägg, fast glömde skriva med datumen:P Men det innan detta är iallafall från februari början.

Nästa inlägg kommer handla om mitt sjukhusbesök, kommer bli ett långt inlägg. Alla vet ändå om att jag varit där, så då kan jag lika gärna ge folk rätt bild av vad som hände istället för att rykten ska spridas. Har redan fått höra en del konstiga teorier som bildast när historen gått från mun till mun.


gammal tavla, gjorde den för säkert ett år sedan. Det är nog en av de första saker jag gjort då jag verkligen fick ut mina käsnlor på det jag gjorde. Tänkte måla ngn fin bild  med akryl bara att kunna hänga upp på väggen, men jag var arg och irriterad, så jag använde mig av pastellkniv och nästan kastade på färgen,och lade på mer o mer svart hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0