Just want to be me


När jag började blogga hade jag huvudet fyllt av saker jag ville skriva om, klaga på, sådant som kändes viktigt att ta upp, och så tänkte jag blanda det med min vardag, konst och annat smått... Men faktum är att jag har inte skrivit om något riktigt vettigt alls i min blogg. Och jag har knappt bloggat något om konst, det viktigaste och roligaste i mitt liv! varför?

Jag antar att jag är för feg för att skriva min åsikt och mina "riktiga" tankar, sådant som inte bara handlar om vad jag gjort idag... Är rädd för att folk ska misstolka mig och tro att jag är något jag inte är.  varför ska det vara så jävla svårt att bara vara sig själv??? ush...

Hmm, fick precis en ide till en ny bild, temat ska vara "att vara sig själv".. haha bra det, för jag har haft total idetorka senaste tiden... på tal om ngt helt annat :P.........

menmen,, jag ska skärpa mig, jag ska våga vara en gnällig negativ kärring som öser spya över allt och alla! Faktum är att jag älskar att vara negativ... Jag känner mig så "levande" då.. Min humor är väldigt elak, och vänner och lärare säger ofta att jag är ganska negativ. Sry, men sarkasm och ironi är det bästa jag vet!

Och bara för att jag ska få in lite mer konst i bloggen så lägger jag ut en bild på en ängel jag gjorde för ett tag sedan, jag har drabbats av tuppgök på änglar... blev dock inet så bra när jag tog kort på tavlan med mobilen, men d får duga :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0