Complain


Tycker det är kul att göra listor, så fortsätter för känner att jag vill klaga av mig lite, men bara lite!

Jag dissar:

- Det ombytliga vädret, det resulterade i en rödbränd näsa idag på jobbet när solen plötsligt dök upp och jag inte hade smort mig med spf 25 innan.... Rött är fint, men inte som hudfärg... jävla finska pigment..

- Hårfärgning som ger fläckar i hårbottnen.. Färgade min blonda utväxt svart igår, som vanligt är mitt hårfäste helt svartfläckigt, likaså öron, nacke och hals... Det är ganska oundvikligt, men tråkigt iaf.. försvinner som tur är fort..

Låter som att jag e riktigt tjusig  just nu ju XD


Bild jag gjorde i februari, ögat e fail (ser dött ut), men kändes passade för
har jobbat ute på vattnet idag, dock är näsan inte rödbränd på bilden :P


Kommentarer
Postat av: Caliente

Beundrar verkligen folk som kan rita?

har du ritat den helt själv..

mycket vacker.

2009-07-28 @ 13:41:19
URL: http://kamasutraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0