Färgbyte


Man brukar ha en viss roll i sin släkt. Tex, den smarta, trubbelmakaren, den ytliga, den pratiga, den buttra etc..
Jag har bland annat rollen som kamelonten, dyker ofta upp med en ny hårfärg, piercing, tatuering etc.

Har blivit ombedd att klippa ihop bågra bilder på mina hårfärger och tnkte att jag kunde lägga ut bilden här med i brist på annat. (Min naturliga färg är blond, lite mörkare än på bilden dock).

Jag tycker det är jätteroligt att leka med min hårfärg. Blir det fel kan man alltid färga över och i värsta fall så växer det ut nytt hår.




Kommentarer
Postat av: sannie

du är så söt ida :)

2009-07-31 @ 22:09:32
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Jenny

2009-08-02 @ 11:50:28
Postat av: Jenny

Sjukt att du kan passa lika bra i alla färger... Snygging!

2009-08-02 @ 12:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0