Mitt 2009

2009 har varit mitt kamelont år. Har haft i pricip alla hårfärger.
Först blond, sen svart, sen röd och till sist mörkbrun.


I övrigt har 2009 nog varit mitt värsta år någonsin.


Det började till och med dåligt med en otrolig snefylla när jag kom hem efter att festat på nyårsnatten.
Sedan följde oflyt i privatliv, skola och det fortsatte med ett 10 dagars långt sjukhus besök vars efterföljd blev psykologsamtal, ångest, skuld, etc. Till slut gick en otroligt underbar vän bort och det kändes egentligen värst av allt.
Detta har gett mig en tankeställare och jag vill inte att mitt nästa år ska fortsätta i samma veva.
Nu skärper vi oss och gör sådant man mår bra av! Sådant som får det att kännas varmt i hjärtat, sådant man minns med glädje. Så ikväll ska jag umgås med människor som betyder mycket. Och jag tänker fortsätta med det! Ingen mer onödig ångest, nu gör vi allt rätt från början!

Kommentarer
Postat av: Andreas Törnqvist

Kameleont stavas dett! :o Men ja, vi får hoppas att det går bra :D

2009-12-31 @ 22:40:40
URL: http://icasupermarket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0