Ibland suger det att växa upp..

10 minuter kvar tills klockan blir 00.00 och julafton börjar. Min julkänsla har i hela december månad varit lika med noll. Och nu, kvällen innan julafton är min känsla fortfarande lika med noll om inte till och med några steg minus. Detta trots att huset är julpyntat och här råder mysstämmning på hög nivå.
Varför denna brist på julglädje?

Tja.. Jag antar att det blir så när man växer upp? Denna julen ska jag också bara vara hemma med familjen och inte träffa några kusiner, vilket suger lite... Både för att det är tråkigt att endast förbli hemma och för att min släkt är så rolig att träffa. (Sen så är jag lite mer negativ nu för tiden än vanligt med...)
Som tur är har jag min lillebror att ha kul med.
Han och jag lyckas alltid göra allting roligt. Vi skulle kunna rengöra en skyskrapa som var täckt med bajs och kunna göra det till en rolig grejj...

Förra julen roade vi oss genom att förstöra alla kort mamma tog på oss genom att pröva olika sätt att se allmänt dumma i huvudet ut....


(ja jag var väldigt blond då...)

Kommentarer
Postat av: Charlotte - Gravid

God jul !

2009-12-24 @ 02:17:15
URL: http://charlottegaines.blogg.se/
Postat av: Andreas Törnqvist

HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA!!!!! xD Ja vi är väldigt snygga! Våra cyniska sinneslag kan vara väldigt roliga när man slår ihop dem. xD

2009-12-24 @ 11:43:09
URL: http://icasupermarket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0