I will always keep you with me

Det gör för ont bara. Jag vill inte känna. Mina känslor går i vågor. Ena stunden kan jag trycka undan allt och vara sansad, nästa ligger jag bara ner o gråter och skakar.

Jag saknar dig Erin. Jag saknar dig så att det gör ont i hela min kropp. Jag kan inte sluta tänka på allt vi gjorde tillsammans, alla nätter vi satt uppe till 4 på morgonen och lyssnade på Explosions in the sky medan vi målade, alla långa och djupa samtal.


Bild som vi gjorde tillsammans som en symbol för vänskap

Jag kan inte sluta tänka på hur roligt vi hade åt de faktum att vi var exakt lika långa, vägde lika mycket, hade samma storlek på kläder, samma skostorlek, exakt lika stora händer när vi höll upp dom mot varandra och att vi både kunde nå våra nästippar med tungspetsen.

Du kommer alltid att ha en speciell plats hos mig, i hjärna och hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0