Ett rött stoppljus i ett blått vintermörker...

Måste man skriva var man köpt sina kläder när man lägger ut sådana här bilder också eller?
Aja... Någon gång måste vara den första...

Röd jacka som jag är kär i:
H&M
Lång svart stickad kofta som inte syns ett piss typ: B*young
Världens skönaste jeans: Vero Moda
Nätta kängor med liten kilklack: Din Sko
Halsduk, mössa, vantar, benvärmare: Tror alla är från Gekås.. haha

Ursäkta mitt sätt att berätta.. men jag klarar inte av att göra det seriöst... inte min grejj liksom..



Så bar det av till körskolan. Blev bjuden på lektionen eftersom läraren kände att det inte fanns mycket han kunde lära mig med detta snöoväder. Sen åt jag sushi medan jag väntade på bussen hem. Och nu ska här julstökas vidare...

Kommentarer
Postat av: sannie

snygging, ska vi leka snart? :)

<3

2009-12-22 @ 19:55:49
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0