En icke produktiv dag..

Idag har jag varit förkyld och hes för tredje dagen i rad.
Och jag har ätit julmat för 6e dagen i rad.
Så är äckligt trött på julmat just nu. Om någon vill bjuda mig på nästan vad som helst utom julmat är jag tacksam!
(Dock är jag inte så glad i råbiff, pyttipanna och blodkorv.. så ni vet! Då äter jag hellre julmat igen..)

(Idag är min kudde och min dator mina bästa vänner)



Har endast varit hemma och glott på min snart sönderstirrade dataskärm idag. Iförd myskläder, håret på ända och inget smink! Otroligt skönt!

Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken snygg blogg du har :D

gillar headern och du skriver bra!



ta hand om dig nu =) kram

2009-12-29 @ 00:40:08
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0